Протестант
Все про все
Патенти на назви
Як зареєструвати товарний знак
Як зареєструвати товарний знак? – це перше питання, яким задається керівник компанії, для того щоб убезпечити себе і своїх партнерів від незаконних посягань на свою продукцію або послугу.Перед реєстрацією товарного знака треба розуміти, що реєструвати, і чи є в цьому принципова необхідність. Коли підприємці виводять на ринок свою продукцію або послугу, головним фактором є відмінна здатність даного товару або послуги від всіх інших, здатна принести прибуток. Назва, логотип – то, що споживач запам'ятовує насамперед. Саме тому в умовах ринкової економіки і конкуренції захист товарного знака – необхідна умова стійкості бізнесу і впізнаваності продукції.Якби всім відома компанія «Sony» виробляла свою продукцію без охорони товарного знака, то будь-який телевізор або телефон і багато інших видів товарів могли б виготовляти як великі заводи, так і гаражні «умільці», не піклуючись про якість виробленого. Такі «майстра» могли б вплинути на репутацію самого заводу. І якби Патентне бюро «GPG» не володіло охоронюваним відмітним товарним знаком, то багато псевдо-фахівці, використовуючи наше добре ім'я, могли б надавати неякісні послуги, не несучи за це ніякої відповідальності.
Вимоги до товарного знаку
Товарний знак повинен володіти відмінною здатністю. Тому, придумуючи товарний знак, треба його зробити максимально оригінальним. При цьому необхідно пам'ятати про деякі вимоги, які пред'являє закон.Товарний знак може бути зображений в різних колірних поєднаннях, складатися з слів, букв, цифр, емблем, малюнків і підписів. Також треба пам'ятати, що товарний знак, який вказує на вид товару, місце виробництва товару, якість товару – зареєструвати неможливо, зважаючи на неоригінальності і описового характеру. .Підготовка до реєстрації товарного знака
Якщо ви, пам'ятаючи про все вище перерахованому, придумали свій знак, то необхідно приступати до наступного етапу підготовки до реєстрації товарного знака – патентному пошуку. Патентний пошук можна провести звернувшись в Патентне бюро «GPG» або безпосередньо в Роспатент.Для чого потрібен патентний пошук? Проведення попередньої перевірки дозволяє оцінити можливість реєстрації знака, а також ризики відмови. Оскільки процедура державної експертизи товарного знака в Патентному відомстві займає близько року і коштує чималих грошей, важливо заздалегідь оцінити ризики і доцільність подачі заявки.У державному реєстрі товарних знаків Росії міститься більше 500 000 торговельних марок і велика кількість поданих заявок. Існує ймовірність, що ваше позначення схоже на один з зареєстрованих знаків, що буде перешкодою в його успішної реєстрації. Тому послуга проведення попереднього патентного пошуку необхідна. За результатами патентного пошуку можна буде зробити попередні висновки про можливість реєстрації товарного знака в тому вигляді, в якому він є або необхідності внести невеликі зміни. З зразком звіту, можна ознайомитися.
Оформлення і подача заявки на реєстрацію товарного знака
Основним етапом в питанні як зареєструвати товарний знак, буде правильне оформлення заявки. Всю роботу, пов'язану з оформленням і подачею заяви, можна покласти на Патентне бюро «GPG» або підготувати документи самостійно.
Якщо ви все-таки вирішили виконати роботу самостійно, то необхідно пам'ятати про низку вимог до оформлення заявки на товарний знак.Головним в заявці є опис самого товарного знака. В опис повинен вказуватися вид товарного знака, колір, смислове значення елементів.Якщо товарний знак написаний на латиниці, то необхідно вказувати його виконання в транслітерації буквами українського алфавіту.На другому аркуші заяви необхідно вказати номер і опис класів товарів і послуг (тобто опис видів діяльності, якими планує займатися організація під даним товарним знаком) відповідно до Міжнародної класифікації товарів і послуг (МКТіУ). При подачі заявки на реєстрацію товарного знака, необхідно подати заяву в двох примірниках, до нього додається окреме зображення товарного знака розміром 8 * 8 см в кількості шести штук і квитанція про сплату мита. Більш детально дізнатися, як заповнювати заявку на реєстрацію товарного знака.
Процедура реєстрації товарного знака
Проведення експертизи в Патентному відомстві РФ також проходить в кілька етапів.
Початковий етап – це проведення формальної експертизи. На етапі формальної експертизи співробітники Патентного відомства перевіряють правильність складання заявки та доданих документів до неї. Заключним і основним етапом, є експертиза заявленого товарного знака. На даному етапі перевіряється товарний знак на оригінальність і не схожість до ступеня змішування з іншими зареєстрованими товарними знаками, які діють на території РФ.На всіх етапах перевірки товарного знака співробітники Патентного відомства, в разі виникнення питань, можуть надсилати запити, на які необхідно письмово відповідати протягом двох місяців. У разі відмови або неможливості заявника вести переписку, заяву на реєстрацію товарного знака анулюється.
Виходячи з практики, термін реєстрації варіюється приблизно від 8 до 15 місяців. Однак у вересні 2015 року набрав чинності новий регламент з реєстрації знаків, в якому встановлений термін 18 місяців і 2 тижні. За результатами проведеної роботи виноситься рішення про реєстрацію або про відмову в реєстрації товарного знака, про що заявник письмово повідомляється. Після отриманого повідомлення заявник зобов'язаний заплатити ще одну мито за видачу свідоцтва, яке протягом одного місяця надсилається вам поштою.
Якщо Ви пройшли всю процедуру реєстрації товарного знака і ви стали щасливим володарем свідоцтва на товарний знак, то можете сміливо розраховувати, що дане фірмове позначення знаходиться під охороною держави.
З моменту отримання свідоцтва, ви можете брати участь в судових спорах в разі незаконного використання вашого товарного знака, і вимагати матеріальної компенсації. Так як охорона товарного знака настає з моменту подачі заяви, то в разі судового розгляду матеріальну компенсацію можна вимагати з моменту настання пріоритету.
У даній статті ми постаралися, досить докладно описати, як зареєструвати товарний знак. У нашій, як і в будь-який інший роботі, завжди присутні якісь любо тонкощі і професійні секрети, які допомагають нам надавати кваліфіковану юридичну допомогу. Наші фахівці позбавлять вас від турбот пов'язаних з реєстрацією та постараються зробити все можливе для успішного отримання свідоцтва. При необхідності отримання додаткової інформації, можливе звернення за консультацією за допомогою прямого запиту з сайту, або зв'язавшись з нами за безкоштовним номером телефону 8 (800) 222-41-61
Як запатентувати рекламний слоган?
Є й інші способи підтвердження своїх авторських прав на слоган.Можна опублікувати в будь-якому друкованому виданні свою роботу.
Або можна послати на свою поштову адресу лист з текстом слогана. І якщо справа дійде до суду, то, як доказ свого авторства, Ви зможете пред'явити це нерозпечатаним. лист або друковане видання з Вашим слоганом.
Але захищати авторські прав в суді – досить складно.
Відносно слогана авторське право зазвичай не застосовується, тому щоназвати слоган твором досить складно, а авторське право регулює відносини, що виникають у зв'язку зі створенням і використанням творів науки, літератури і мистецтва. Але Ви можете зареєструвати слоган як товарний знак. Однак, не кожен із слоганів може бути зареєстрований, оскільки багато хто з них говорять про будь-яких властивості товару або носять хвалебний характер, що суперечить чинному законодавству. Визначати це буде фахівець.
Патентне відомство реєструє товарні знаки тільки на ім'я юридичної особи або підприємця без утворення юридичної особи.
Реєстрація триває один рік. Вартість послуги – десятки тисяч рублів.> Реєстрація слогана в Роспатенті
Реєстрація слогана як товарний знак
Для реєстрації слогана в Росії в якості товарного знака необхідно подати заявку в Роспатент. Товарний знак може бути зареєстрований на ім'я компанії або індивідуального підприємця. Фізична особа, на жаль, за російським законодавством правовласником бути не може.Заявку Ви можете подати самостійно. На сайті Роспатенту – російського відомства, яке здійснює реєстрацію об'єктів інтелектуальної власності, в тому числі, товарних знаків, – розміщена інформація про подачу, бланки заяв. Через те, що процедура досить складна, ми, звичайно, рекомендуємо реєструвати товарні знаки через патентних повірених, що володіють необхідними знаннями та досвідом.Ціна реєстрації буде складатися з мит (мита за подачу заявки і проведення по ній експертизи, а також мита за реєстрацію знака та видачу свідоцтва), а також послуг Ваших представників, якщо Ви ними будете користуватися.
Ви можете подати на реєстрацію як словесне позначення, виконане стандартним шрифтом, в чорному кольорі, в кирилиці або латиниці – в залежності від того, як ви його використовуєте, – або ж повноцінний комбінований логотип, в якому, крім самої фрази, буде додатковий дизайн.
Якщо Вам вдасться успішно зареєструвати слоган, Ви отримаєте на нього виключні права, тобто зможете безперешкодно його використовувати, а також забороняти його використання всім іншим компаніям і підприємцям.
Міжнародна реєстрація слогана
За підсумками реєстрації в Роспатенті Ви отримаєте свідоцтво на товарний знак, яке підтвердить, що правова охорона Вашого слогану діє в Росії. Якщо ж Ви замислюєтеся над тим, щоб виходити на іноземні ринки, або вже випускаєте продукцію в інших державах або надаєте там послуги, Ви можете отримати охорону і в інших цікавлять Вас країнах.В цьому випадку у Вас є дві опції. Перша – отримати реєстрацію в кожній країні окремо, подавши заявки через зарубіжних патентних повірених в кожне національне відомство з інтелектуальної власності. Другий варіант (як правило, більш зручний і економічний) – подати одну міжнародну заявку, в якій вказати, що цікавлять Вас держави. Така можливість є не для всіх країн світу, але для більшості (в списку, в тому числі, є США, Білорусь, Казахстан, Євросоюз і багато інших).
Зв'яжіться з нами і ми обов'язково відповімо на всі Ваші запитання, розповімо про процедуру, вартість і терміни реєстрації слогана.
Не визнаються унікальними промисловими зразками рішення:
- Обумовлені виключно технічною функцією виробу
- Для об'єктів архітектури (крім малих архітектурних форм), промислових, гідротехнічних та інших стаціонарних споруд
- Для об'єктів нестійкої форми з рідких, газоподібних, сипких або їм подібних речовин
Кожна людина прагне примножити і зберегти свій капітал. Але капітал – це поняття досить абстрактне і може включатися в себе не тільки відчутні речі, а й потенційні можливості і навіть творчі здібності. Тоді як для визначення того, чим ви дійсно маєте і можете розпоряджатися на свій розсуд, є більш точне визначення: власність. Однак і власність буває різною. І останнім часом, нарівні з власністю матеріальної все більшого значення набуває нематеріальна, або інтелектуальна, власність. Власник не може помацати її руками або обміняти в банку за курсом валют, але саме ці активи приносять часом левову частку матеріального прибутку. Тільки для цього потрібно вчасно і правильно оформити свої інтелектуальні права.Патент на бренд – це засіб заробітку і необхідний інструмент для компаній різного масштабу і приватних підприємців по всьому світу. Він дозволяє закріпити за собою право володіння певною торговою маркою і її атрибутами з тим, щоб ніхто інший не зміг скористатися ні нею, ні її доходами. Патент захищає від копіювання, підробок і «крадіжки» як імені бренду (назви підприємства, продукту або серії продуктів), так і його ексклюзивних пропозицій. А на сучасному ринку, в умовах жорсткої конкурентної боротьби за покупці і прибутку, саме це виявляється вирішальною умовою досягнення успіху. Запатентувавши бренд, ви можете бути впевнені, що інший підприємець не створить компанію з ідентичним ім'ям і дизайном, і не буде паразитувати, відкушуючи частина доходів від вашого «пирога», в який ви вклали свої сили і засоби.Що таке бренд і патент на нього
Бренд – це одне з ключових понять бізнесу в цілому і маркетингу зокрема. Торгова марка, товарний знак і бренд – це, по суті, позначення для одного і того ж поняття, покликаного визначити перспективи й обмежити межі можливостей і прав гравців ринку, що оперують у своїй діяльності різноманітними продуктами і послугами, а також їх символікою та візуальним оформленням. До тих пір, поки все це існує лише в свідомості людей, кожен може безкарно привласнити те, що придумав хтось інший. І тільки захищена юридично компанія, її назва, логотип і деякі інші індивідуальні властивості перетворюються в повноцінний і повноправний бренд.
Таким чином, бренд – це не тільки назва торгової марки, зображення її логотипу і кольору, шрифти, всілякі дизайнерські елементи та ідеї для її оформлення. Але і більш широке явище, що охоплює також можливість виділяти і відрізняти підприємство і його продукти / послуги від роботи конкуруючих компаній, а значить імідж, репутацію і в кінцевому підсумку ділової успіх всієї компанії на ринку. І для підприємців, і для їх партнерів, клієнтів і всієї громадськості бренд перетворюється в якийсь орієнтир і мірило виробничого, рекламного, фінансового успіху і інструмент для їх досягнення. Правова і психологічна складова в цій сфері настільки міцно пов'язані і переплетені між собою, що існування стандартної документації та чіткої процедури її оформлення є нагальною потребою і умовою розвитку бізнесу.
Якщо для зручності звернення за замовчуванням прийняти бренд як узагальнений синонім фірмового стилю компанії і / або продукту, то його елементами можна визнати:
- назва;
- логотип;
- товарний знак;
- знак обслуговування;
- фірмове найменування;
- фірмовий колір (кольори);
- слоган.
Як запатентувати бренд
Інтелектуальна власність як правовий режим є єдиним терміном для позначення права власності на все нематеріальні об'єкти: твори, інновації та товарні знаки. Якщо ви вирішили зареєструвати бренд, приступайте до цього якомога раніше, слідуючи таким шляхом:
- Оскільки бренд – це інструмент підприємницької діяльності, то і володіти ним може виключно юридична особа. Якщо ви юридично є фізичною особою, то перед реєстрацією бренду вам необхідно зареєструвати фірму або стати приватним підприємцем.
- Сам бренд, який ви хочете запатентувати, може бути абсолютно новим або вже деякий час існуючим – головне, щоб використовувався він тільки вами. Надійніше за все, звичайно, реєструвати молодий бренд на самому початку його розвитку, щоб заздалегідь запобігти всім можливим надалі казуси.
- Придумати всі його елементи, перераховані вище, можна самостійно, якщо ваші творчі здібності і амбіції дають таку можливість. Але в більшості випадків компанії вважають за краще довірити цей процес, який називається брендингом, професіоналам. Це може бути рекламне агентство, окремий дизайнер, спеціалізоване брендингові бюро або, як альтернатива, відділ власний маркетингу або реклами вашого підприємства.
- У тому випадку, якщо бренд не створюється «з нуля» або у вас є сумніви в його унікальності, слід провести перевірку товарного знака. Інформаційний пошук по базі вже зареєстрованих товарних знаків дасть вам підтвердження того, що ні ім'я, ні зображення шуканого логотипу не зайняте іншими власниками. Заодно ви дізнаєтеся суми фінансових витрат та вартість енергоносіїв, які доведеться заплатити за реєстрацію бренду.
- Оформити заявку на інформаційний пошук і оформлення бренду ви можете самостійно, якщо готові розбиратися у всіх тонкощах цієї правової процедури. Недосвідченим в юридичних, і конкретно стосуються інтелектуальної власності, особам рекомендується здійснювати ці дії за допомогою (або хоча б після консультації) фахівця, іменованого патентним повіреним. Цей юрист має права і відповідний досвід в спілкуванні з інстанціями, що займаються патентуванням.
- До цих інстанціях відноситься в першу чергу Федеральна служба з інтелектуальної власності, або коротко – Роспатент. Ця державна організація приймає заявки, проводить експертні перевірки «чистоти» брендів і видає дозволи на їх реєстрацію. Як правило, заявка на реєстрацію бренду відправляється в Роспатент поштою, і одночасно оплачується відповідна мито.
- Залежно від списку товарів і послуг, які ви хотіли б запатентувати, в заявці зазначаються відповідні їм категорії, або класи. На сьогоднішній день в світі існує 45 класів товарів і послуг, офіційно прийнятих в Міжнародну класифікацію товарів і послуг (МКТП), введеної в дію Ніццької Конвенцією. Чим правильніше ви згрупуєте свої товари / послуги і вкажете це в заявці, тим більше шансів, що реєстрація пройде успішно. Більш того, чим більше класів вам вдасться охопити в патенті – тим більш захищеним можна буде вважати ваш бренд. Правда, слід враховувати, що реєстрація в кожному класі здійснюється за додатковим тарифом.
- Розгляд заявки співробітниками патентної організації триває зазвичай близько місяця, після закінчення якого на поштову адресу, вказану вами (вашим патентним повіреним) як адреса для листування, має прийти офіційне повідомлення. Якщо інформаційний пошук і заявка були оформлена правильно, а ваше бажання отримати право власності на бренд і не порушує нічиї інтелектуальні права, то ви отримаєте так зване «Рішення про прийняття заявки до розгляду». З цього моменту ви маєте право використовувати бренд і заявлену для реєстрації його атрибутику для маркування товарів / послуг свого підприємства, публікувати їх від свого імені і отримувати з їх допомогою прибуток. Однак за законом бренд ще не є вашим остаточно.
- Перш, ніж вам буде виданий патент державного зразка, може пройти приблизно півтора року – саме стільки часу в більшості випадків займає реєстрація бренду. Відомі випадки, коли процедура відбувалася і в більш короткі терміни – навіть по 6-10 місяців, але це залежить від кількість заявок в цей період і особливостей вашої конкретної заявки.
- Можна вдатися до способу прискорити процес реєстрації бренду: одночасно подати конвекційну міжнародну заявку на реєстрацію бренду по Мадридського протоколу. Але, якщо ви не збираєтеся використовувати торговельну марку за межами Росії, то немає необхідності витрачати на це додаткові сили і гроші. Тим більше, що ви отримуєте перевагу в праві претендувати на володіння і використовувати бренд з самого моменту подачі заявки на його реєстрацію.
- Свідоцтво про реєстрацію, або патент, який ви отримаєте згодом, буде мати індивідуальний номер реєстрації в Роспатенті. Воно дійсно протягом найближчих 10 років (з моменту подачі заявки) і може бути переоформлено (продовжено) необмежену кількість разів.
- Державне мито на отримання свідоцтва про реєстрацію оплачується після того, як воно виявиться у вас на руках. Але якщо не зробити цього – патент буде анульований.
Читайте також:
Загальний аналіз крові – расшіфровкаЧтоби мати можливість зберегти на сайті отримані результати аналізу, не забудьте …Written by admin
Недавні записи
- Італійська вівчарка: опис, характеристики, особливості, догляд – усе, що ви хотіли знати
- Як зробити базилікову олію вдома: рецепт та корисні поради
- Чи можна тримати сухі квіти в домі: переваги та рекомендації | Назва сайта
- Чому листя антуріуму жовтіють: причини та способи вирішення проблеми
- Муха кімнатна: опис, причини виникнення, способи боротьби
- Які напої підходять до текіли: смачні комбінації
- Як розквітають георгіни: особливості цвітіння та догляду за рослиною
- Квітка традесканція: опис і особливості рослини
- Як ефективно протидіяти тлі на трояндах: найкращі засоби і рекомендації
- Дуже спекотно та сонячно у Флориді
- Веселка гриб фото – красота природи в долоні вашої руки
- Решітка для троянд: вибір, використання і догляд за рослинами